TU ești persoana de care avem nevoie pentru o echipă completă!
Un mediu de învățare și de cercetare constantă, o platformă profesională pentru auto-dezvoltare și nu în ultimul rând, o comunitate prietenoasă. Acestea sunt doar câteva lucruri din ceea ce putem oferi, dacă decideți să vă alăturați echipei noastre.
Te-ai gândit vreodată la un „altfel” mod de muncă? Prin promovarea unor moduri de gândire sociale, unice și creative, dorim ca angajații noștri să își testeze limitele prin îmbunătățirea și extinderea cunoștințelor lor în cadrul companiei. Niciun răspuns nu este greșit și orice idee s-ar putea transforma într-un real proiect de succes. Inovația este ceea ce ne definește.
Și dacă nu îndeplinim niciuna dintre așteptările tale până acum, vino să ne cunoaștem! O mică privire concretă asupra activității noastre îți va schimba părerea.
Angajăm
Operator Mașini Comandă Numerică
Tehnician Electronist
Project Manager
Cautam un manager de proiect care să fie responsabil pentru gestionarea proiectelor în curs de desfășurare ale companiei noastre. Veți lucra îndeaproape cu membrii echipei pentru a vă asigura că toate cerințele, termenele și programele proiectului sunt pe drumul cel bun. Responsabilitățile includ prezentarea rezultatelor proiectului, pregătirea rapoartelor de stare precum și executarea corespunzătoare a planurilor specifice proiectelor.
Pentru a fi un candidat de succes, va trebui să aveți experiență dovedită în managementul de proiect și capacitatea de a conduce echipe de proiect de diferite dimensiuni. *
Responsabilitățile managerului de proiect:
- Pe baza documentelor de atribuire proiect verifica ofertele de pret primite de la furnizori si pe baza lor intocmeste bugetul de proiect
- Intocmeste planul de proiect care va cuprinde activitati, puncte critice si estimarea de resurse umane si materiale necesare indeplinirii proiectului.
- Intocmeste necesarul de aprovizionat pe baza ofertelor de la furnizori le valideaza cu departamentul de productie si lanseaza comenziile de echipamente si sau componente.
- Comunica planul de proiect catre echipa si aloca sarcinile care le revin
- Stabileste cu managementul companiei prioritile pe proiecte si aloca corespunator lucrarile catre cei din productie si/sau subfurnizori
- Planifica achizitia de materiale in concordanta cu planul de executie, termene de livare si nivelul de prioritate al proiectului
- Revizuieste periodic lista de riscuri a proiectului precum si nivelul de prioritate anticipand eventuale conflicte de resurse
- Organizeaza sedinte cu toti cei implicati in proiecte pentru deschiderea si discutarea proiectului si preda catre departamentul de productie documentatia necesara executiei (specificatiile de produs, necesarul de materiale, seriile pe fiecare componenta, fisele de urmarire, etc.)
- Asigura legatura cu beneficiarul pentru identificarea unor posibile noi oportunatati si/sau asigurarea conditiilor de implementare a proiectului.
- In cazul unor posibile intarzieri, indifferent de cauza, comunica cu beneficiarul pentru o intelegere amiabila si asigura ca documentele de proiect sa fie amendate corespunzator.
- Se asigura ca documentele necesare livrarii proiectului sunt emise in timp si conform cerintelor contractuale
- Asigura materialele necesare pentru prezentari catre management si/sau client in cadrul sedintelor de proiect
- Face toate demersurile pentru a asigura livrarea la timp a tuturor componentelor din cadrul proiectului, participa la livrare si obtine acceptanta finala.
- In cazul implicarii subcontractorilor va gestiona relatia cu acestia de la oferta, derulare, acceptanta si plati
- Realizeaza versiunea finala a situatiei de incasari si cheltuieli si eventual constituie un budget pentru asigurarea garantiei
- Dupa incasarea facturii finale se asigura ca intreaga documentatie a proiectului se regaseste in dosarul de inchidere.
Cerințe manager de proiect
- Studii: Superioare (de preferat in domeniul inginerie/informatic)
- Cursuri/Specializari: De preferat specializari/certificari de Management al proiectelor*
- Experienta profesionala: minim 5 ani in activitati similare, experiență de supraveghere a unui proiect, experiență în gestionarea bugetului.
- Competente si abilitati: bun comunicator, capacitate de organizare, sintetizare, anticipare dificultati, munca in echipa, perseverenta, adaptabilitate, orientat pe solutii, abilitati de management, rezistenta la presiuni, abilitatea de a conduce echipe de proiect de diferite dimensiuni și a le vedea până la finalizare, ințelegerea puternică a metodologiilor formale de management de proiect.
*Certificarea Project Management Professional (PMP) reprezinta un avantaj imens.